CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 13, 2011

HAPPY BIRTHDAY TO ME ! HAHA. :D

tau berapa tarikh ngan hari ni hari ape ta ?
aku tau la 12 april hari selasa,
but hari nih birthday aku la ! AHA. :)




aku nak kek DOMO-KUN nih ! ber-liur dah aku tengokk. wuu ! 

saban hari aku terassa makin tua. AHA. tp tape, umo aku still maseh belas-belas lagi. sweet 16 gitu lo. HOHO. nak tau ape wish aku ? suda semestinya nak berjaya di dunia jugak akhirat, then beli keta lotuss sebijik, buat rumah kat tepi pantaii, buat mak bapak bngga kat aku, and dpat jadi jutawan pn da ckup. waiyook ! bnyak gle wish aku en ? mmang pn ! HAHA. :D

hari nih, membe kat kelas and membe-membe facebook yang bnyak wish. until now, there are 196 friends on facebook wish for me. *terharu* thanks all ! aku doakan korang mendpat kebahagiaan dan kejayaan suatu hari kelak. amin~ :) and first yang ucap happy birthday kat aku semestinya boyfie aku yang ter-cinta ! HAHA. dye ckap nak jadi yg last wish, tp akhirnya dye plak yg jadi first wish. mmang sngaje nak tipu aku. wuu. T_T

tapi jaoh kat sudut hati aku nih, aku nak org 'tu' text and ucap happy birthday kat aku. tp satu msg dari dye pn tade. siyess, aku frusstt ! smpai hri nih aku maseh syang kat kau. lol. ==" kalau lah aku boleh buang kau jauh jauh, but the problem is i can't ! tape la. hope kau bahagia ngan awek baru kau tu. "><

dah dah. smpai di sini shaja. skang aku nak nyanyi mcam usop 'HAPPY BIRTHDAY TO ME' dalam cita hantu kak limah balik rumah. HAHA. tata olls. :)

0 comments:

Post a Comment

 
segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Kekal Nadieya Zaidi