CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 4, 2011

wey, men game The Sims haram ke ?

siyes cakap,
aku FRUST ! HHA. :D






bena ka The Sims diharamkan ? lol. aku minat gila game towk doe. no lie. T_T tgk paper metro trus ade ckap game The Sims diharamkan. wuu~ budak budak pompuan msti tau game nih. yela~ kbnyakannya mmang budak pompuan suka men game nih jika dibandingkan ngan budak laki. yg bdak laki tau bola bola bola ! AHAHA. jk.

aku men game nih dari form 1. mane ta sedih. huu~ dari Sims 1 smpai Sims 2. da la ta sempat beli Sims 3 tup tup dah diharamkan. ciss. ta stuju ! HAHA. then, The sims nih sometimes bnyak yg dicensored. lucah ape nye. ? huhu. ape yg best The sims nih, kita bleh create org, then dpat buat rumah besar punyee, beli keta besa. at least, dpat jugak jadi drongan utk bkerjaya sbb sims ni pn keja jugak. HHA. tp aku men slalu bnyak pkai cheat je, ta yah keje pn tape, duit still masok. bile men The Sims rase diri memaangg kaya. tp realiti nya tak, sbb maseh mnghrap duit dari mak bpak. AHA. :D

and then, sims akan ade boyfriend lpas tu married. then, dpat baby. msti buat 'mende' tu dlu baru dpat baby. but sbelum tu, kene bgi diorang in love dlu then pompuan tu akn pregnant. tp slalunye kene censored ah. tade nye nak buat terang-terangan gitu. HAHA. yg kiss tu utk tmbahkan diorang punye happiness point smpai jadi 100%. bru lah sims ta bcerai-berai. HAHA. kdang kdang Sims nih bleh jadi tua jugak, tu yg best. :) Sims jugak dpat decorate rumah. dorang jugak study okay. bile ade baby la yg paling best wlaupun dorang asyik memekak je. HAHAHHA.

then pda friday yg lepas, bukak paper Metro terpampang kat situ gmbar game The Sims. da la ckap kat situ HARAM DARI SEGI HUKUM. siyess, rsa bsalah jugak. HAHA. tp tade la, aku men tade niatt pn, skadar nak hilangkan kebosanan aku je. wuu~ aku da lame men game tu tapi tade lak rase syokk gile vavi dan mengkhayalkan bile si Sims tu bcium ke apa. siyes, tade ! but tpulang kpd niatt sseorg itu la , ye tak ? kalau sngaja nk men sbb ade *tuut mmang bdose ah. ==' wallahualam. :] but, i tell you the truth, saya memang pencinta Sims. HAHA ! :D


                         

0 comments:

Post a Comment

 
segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Kekal Nadieya Zaidi